סדנת זוגיות ללא סבל עם שאקטי מאי

 

6 הקלישאות שחונקות את הזוגיות למוות!

מאת שאקטי מאי

 

מבחינה דתית ומבחינה אבולוציונית, זוגיות בין איש לאישה נועדו רק לדבר אחד: המשכיות הגזע האנושי. אבל עם התפתחותם של האיש והאישה, מאנשי מערות לאנשים מודרניים, גם הזוגיות התפתחה והחלה למלא צרכים ומאוויים שמעבר ליצירת תינוק.

כל זוגיות מכילה שני מוחות (מיינד) שונים לגמרי. כמו שאין שתי טביעות אצבעות זהות כך גם אין מיינד אחד שהוא זהה לשני, זה אומר שגם אם יש לנו את האשליה שלבן/בת זוגינו ולנו “יש את אותו מיינד” הם תמיד יהיו שונים. גם אם אתם שותפים לאותם דעות בכל העניינים הגדולים והקובעים, כמו פוליטיקה וגידול ילדים, עדיין אחד מכם יאהב גלידת וניל והשני שוקולד, אחד מכם יטען שאהבה היא הדבק לזוגיות והשני יאמין שסקס הוא הדבק שמחזיק יחסים לאורך זמן. בגלל שהצרכים, המאוויים ותפיסת המציאות של שני השחקנים במערך הזוגי הם שונים, ובגלל שתוכנתנו ש”מנצח יש רק אחד”, קונפליקטים בצורת וירוסים מתחילים להתפתח בגוף הזוגיות ולהחליש אותה. לעיתים הוירוסים האלה נמצאים בתרדמת, ולעיתים הם פעילים, מה שבטוח זה שהם תמיד שם.

כמובן שזוגיות עם מערכת חיסון חזקה תשרוד את וירוסי הקונפליקט יותר מזוגיות חלשה, השאלה היא האם אנחנו רוצים להיות חלק מזוגיות ששורדת או שאנו רוצים להיות חלק מזוגיות שנושמת, ונושמת לרווחה?

אם אתם מעדיפים את האפשרות השניה המשיכו בקריאה.

בנוסף לוירוסי הקונפליקט, שמחלישים את מערכת החיסון של הזוגיות מבפנים, רוב מערכות הזוגיות סובלות מחנק חיצוני שנובע מדחיסתן אל תוך קופסאות של קלישאות, מרובעות ואטומות. מאז ילדותינו מוחינו נשטף בקלישאות שחוקות ונבובות הקשורות לזוגיות. עם השנים הקלישאות מתעצבות והופכות לקופסאות ברזל אטומות, בהן אנו דוחסים ומועכים את הזוגיות שלנו עד שהיא נשברת לרסיסים לנגד עינינו.

תשאלו כל ילדה בת 10 לאיזו זוגיות היא שואפת כשהיא תהיה גדולה, ותהיו עדים לשרשרת קלישאות מדוקלמת, שתקרום עור וגידים באחד הימים, ותהפוך למערכת יחסים כואבת, או מיוסרת, או מאולצת, או מזויפת, או מאכזבת, או כולן ללא יוצא מהכלל. סביר להניח שסיכוייה של הקטנה לחוות מערכת יחסים מפרה כאישה בוגרת הם קלושים.

להלן רשימת הקלישאות הנדושות שהורסות לרובינו את הזוגיות. אני בטוחה שרובכם תקפצו אגרוף אל חלק מהקלישאות שברשימה. אני מציעה באהבה גדולה, לפני שאתם שולחים אגרוף קמוץ לעבר כותבת שורות אלה, עיצרו לרגע ובדקו, האם אותה קלישאה היא באמת תובנה מקורית שלכם או אולי היא תובנה שהוטמעה בכם על ידי החברה ועם השנים הפכה לחלק מתאי הגוף שלכם. אחרי הכל גם תאי הגוף יכולים להפוך לתאים סרטניים שרומשים כל חלקה טובה. אני מודעת לכך שכמות האגרופים שיונפו באויר ירבו ככל שגיל הקוראים יהיה צעיר יותר.

ואלה הקלישאות שהופכות את רוב מערכות הזוגיות לסבל אחד מתמשך עם הפסקות קטנות של אושר:

  • זוגיות צריכה להיות לנצח (או במילים אחרות עד המוות)
  • זוגיות זה דבר שצריך לעבוד עליו
  • זוגיות חייבת להיות שוויונית
  • בזוגיות טובה בני הזוג משלימים אחד את השני (או במילים אחרות הוא/היא החצי השני שלי)
  • זוגיות טובה היא זוגיות בה כל צרכיי מתמלאים
  • זוגיות טובה היא זוגיות בה האחד משתנה בשביל השני

כל הקלישאות שמעל נשמעות נפלא ומרגישות רומנטיות בתחילת מערכת יחסים חדשה, אך לרוב לא עומדות במבחן הזמן ולעיתים הופכות למוטיב שמרעיל את מערכת היחסים והופך אותה למדממת ומאכזבת.

 

לקריאת המאמר המלא לחצו כאן >

 

=======

אם הצלחתי לעניין אתכם, הנכם מוזמנים לקחת חלק בסדנה נפלאה ופרקטית שבוחנת מערכות יחסים מנקודת מבט רוחנית, שתשנה את גישתכם לגבי מה זאת אהבה זוגית.

הסדנה היא בהחלט לא רק לזוגות, אלא גם לאלה לאלה שכרגע לא נמצאים בזוגיות, ו/או בן/בת הזוג שלהם לא יכולים ו/או רוצים להגיע לסדנה.

 

 

הסדנה כוללת 2 מפגשים:

יום חמישי, 12 בספטמבר, 12:00:16:00

יום חמישי, 19 בספטמבר, 12:00:16:00

 

מחיר (לשני המפגשים): 1,200 ש״ח

מחיר למנויים (50% הנחה): 600 ש״ח

מחיר הנחה ל-10 הנרשמים הראשונים: 750 ש״ח 

מחיר הנחה לזוגות: 1,100 ש״ח

 

יש להירשם מראש: 050-5854646 (גם בוואטסאפ)

הסדנה תתקיים בשאקטי יוגה סנטר, חובבי ציון 52, ת״א

 

 

 

 

רוצים במתנה את הספר של שאקטי מאי - ׳להיות׳? שלחו לנו הודעה
10 טיפים: כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים קורס להכשרת מורי יוגה
אם עדיין לא הייתם אצלנו, הירשמו וקבלו שבוע היכרות חינם